FAQ MobilePay
FAQs
1. Hvad er MobilePay integration med Live Tec? MobilePay integration med Live Tec gør det muligt for din virksomhed at acceptere betalinger via MobilePay direkte gennem vores POS-system.
2. Hvordan ansøger jeg om MobilePay integration? Følg trin-for-trin vejledningen på vores ansøgningsside her.
3. Hvor lang tid tager ansøgningsprocessen? Behandlingstiden kan variere, men vi bestræber os på at behandle din ansøgning så hurtigt som muligt. Du vil blive kontaktet, så snart din ansøgning er behandlet.
4. Hvad kræves for at fuldføre ansøgningen? Du skal angive nøjagtige virksomhedsoplysninger, kontaktinformation og eventuelle andre nødvendige data.
5. Hvordan konfigurerer jeg MobilePay efter godkendelse? Efter godkendelse vil du modtage en vejledning, som du kan følge for at konfigurere MobilePay med vores POS-system. Du kan også finde vejledningen her.
6. Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg har spørgsmål? Du kan kontakte vores supportteam på mobilepay@livetec.dk for hjælp og spørgsmål.
7. Hvad hvis jeg har problemer med integrationen? Hvis du oplever problemer med integrationen, besøg vores supportside eller kontakt vores supportteam for assistance.
8. Er der nogen omkostninger forbundet med MobilePay integration? Eventuelle omkostninger vil blive oplyst under ansøgningsprocessen. Kontakt os for mere detaljerede oplysninger.