Live Tec Support Service!
Vi hos Live Tec tilbyder en skræddersyet service- og supportplan til det udstyr og den software, som du har købt hos os. Vi ønsker at give dig den bedste service og support, så du altid kan føle dig tryg ved dit udstyr og software.
Vi har en bred vifte af service- og supportmuligheder, der kan opfylde dine specifikke behov og krav. Vores planer er designet til at give dig den nøjagtige service, du har brug for, til den lavest mulige pris, hvis en given situation skulle opstå.
Hvis du er usikker på, hvilken service der passer bedst til dig og dit udstyr eller software, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi vil med glæde hjælpe dig med at vælge den rigtige plan og besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have. Hos Live Tec er din tilfredshed vores prioritet.
Telefon
Telefon og fjernskrivebord support
- Teknisk support
- Vejledning hvor man bliver guidet igennem
Konsultation
Konsultationstimer/support fysisk besøg indenfor København andet kommer der pris tillæg
- Teknisk support
- Vejledning hvor man bliver guidet igennem
- Udføre opgaver såsom oprettevarer, kategorier osv.
Udviklings-opgaver
Udviklingsopgaver til de kunder er har behov for speciale funktioner
- Tilføje ekstra funktioner
- Specielle rapportering via excel eller Power BI eller noget tredje
- Dataudtræk eller dataimport